در مغازه بودم، مشتری اومد تلگرامش حذف شده بود، از یه نفر دیگه بلوتوثی گرفته بود نصب نمی شد و نمی دونست چه مشکلی پیش اومده. چک کردم دیدم اندرویدش نسخه 2.3 هست و بعد سه چهارتا دانلود تلگرام، نسخه سازگار با اون ورژن اندروید رو پیدا کردم و براش ریختم. بعدش گفت چقدر تقدیم کنم منم مثل همیشه گفتم هر چی دوست داری!

پول نقد نداشت گفت کارت بکش، منم 2هزار تومن کارت کشیدم، فهمید 2 تومن هست گفت دمت گرم خیلی آقایی مشهدی با انصاف مثل تو ندیدم! گفتم من رو جاش دعا کن گفت مطمئن باش حرم خیلی دعات می کنم چون چندبار اومدم مشهد آدم با انصافی مثل تو ندیدم...

وقتی رفت گریه م گرفت... ما همه مشهدی ها دوست داریم با انصاف باشیم ولی وقتی اجاره مغازه مون بالاست و هر چی در میاریم خرج اجاره و شارژ و کوفت و زهر مار می کنیم مجبوریم که بی انصاف باشیم...

همین من با انصاف دو ماهه ماهی 20 هزارتومن از مغازه دارم ضرر میدم به جای سود!